Remārketings
Remārketinga kampaņa– ne velti tiek teikts – atkārtotā mārketingā ir spēks! Salīdzinot ar citiem mārketinga instrumentiem, remārketings ir auditoriju piesaistei izdevīgs reklāmas veids, reklāmas kampaņām esot pamanāmām tikai produkta vai pakalpojuma ieinteresētajām auditorijām, kas ir apmeklējušas konkrēto web lapu.
Kas ir remārketings un vai man tāds nepieciešams?
Remārketinga kampaņa ir veids kā uzrunāt auditoriju, kas par Jūsu produktu vai pakalpojumu jau ir interesējusies, bet nav notikusi konversija, respektīvi nav noticis pirkums. Iespējams ar pirmo reizi Jums neizdevās pārliecināt savu potenciālo pircēju par pirkuma izdarīšanu. Ja esat pārliecināts par savas mājas lapas lietojamības piemērotību, respektīvi, mājas lapas neatbilstība vai tehniskās problēmas nevar būt vainojama pie nenotikušās konversijas, iespējams, Jums jāpamēģina remarketings.
Remārketings ir salīdzinoši budžetam draudzīgs veids, kā par sevi atgādināt, jo auditorija jau ir maksimāli “silta”, tā ir auditorija, kas jau ir interesējusies par Jūsu piedāvājumu. Iespējams, uzrunājot atkārtoti Jūsu auditoriju, Jums jāizvēlas cits uzrunas stils, cits vizuālais noformējums.
Kā mēs varam Jums palīdzēt?
- Remārketinga uzstādīšanai nepieciešamas tehniskas zināšanas, ar ko ne vienmēr pats uzņēmums iekšienē var tikt galā.
- Pareiza remārketinga ziņojuma izstrādē un vizuālā izpildījumā.
- Remārketinga plāna sastādīšana un īstenošana priekš Google, Facebook un Instagram.
- Vizuālo reklāmu izstrāde. Mums ir sava dizaina nodaļa!
Kā man iegūt auditoriju, lai varu realizēt remārketinga kampaņas?
Taisnība, lai varētu rādīt remārketinga kampaņas jau esošiem lietotājiem, vispirms jāatrod šie lietotāji. Šeit idejas sākotnējai publikas piesaistei:
SEO jeb organiskais meklētājs
Lētākais un uzticamākais veids, kā piesaistīt savu poteniciālo klientu – stabila pozīcija meklētāju aukšgalā!
Google AdWords reklāmas kapaņa
Optimāls un salīdzinoši budžetam draudzīgs veids jaunu klientu piesaistei balstoties uz pārdomātu maksas atslēgvārdu atlasi.
Sociālie tīkli un reklāma tajos
Sociālie tīkli ir mūsdienu neatņemama sastāvdaļa, ir tikai dabiski būt tajos un piedāvāt noderīgu saturu.
Google Display baneru reklāma
Neierobežotas iespējas, kā uzrunāt savu potenciālo klientu.
Vai, lai ieviestu remārketingu, nepieciešama tehniska iejaukšanās mājas lapā?
Jā, ir nepieciešama, bet tā nav sarežģīta un laikietilpīga. Zinošs speciālists, kas ar to darbojas ikdienā, ātri spēs nokomunicēt ar Jūsu IT speciālistu vai nepieciešamības gadījumā to veiks mūsu IT speciālists.