Sākums
Mūsu darbi
Pakalpojumi
Mājas lapas audits
SEO optimizācija un audits
SM jeb satura mārketings
Digitālais mārketings
Sociālo tīklu mārketings
Google Display baneru reklāma
Google Search reklāma
Remārketings
Blogs
Par mums
Konsultācija
Blogs Blogs
Blogs
MediaParks
>
Blogs
Kā uzlabot savu mājaslapu ar mākslīgā intelekta palīdzību
Mākslīgais intelekts ir kļuvis par arvien aktuālāku tematu mārketinga pasaulē. Ar mākslīgā intelekta tehnoloģijām var automatizēt uzdevumus, vienkāršot sarežģītus procesus un organizēt milzīgu datu apjomu, kā to darītu īsts mārketinga speciālists, taču ātrāk un precīzāk. Kad pirmo reizi tika ieviests mākslīgais intelekts, automatizācijas ideja šķita cilvēkresursiem draudīga. Taču tagad tā tiek uzskatīta par iespēju cilvēkiem […]
Lasīt tālāk
Pirms un pēc –
Caps Lock
– kad lietot, bet kad labāk izvairīties
Pēc nejaušības principa izvēlējāmies vienu tīmekļa vietni – šoreiz par saules paneļiem – un veicām dažus lietojamības uzlabojumus. Kopumā mājaslapa ir pietiekami pārskatāma, un tajā ir viegli atrast vajadzīgo informāciju. Atverot lapu, šķiet, ka viss ir kārtībā, un ir grūti uzreiz saprast detaļas, kas tomēr traucē pilnībā izbaudīt tās lietojamību. Tomēr mērķis bija parādīt, ka […]
Lasīt tālāk
Kas jāņem vērā, izstrādājot interneta vietni jūsu biznesam
Ja jūsu mājaslapa ir pieejama tiešsaistē, jūs varat sasniegt vairāk patērētāju. Jo vairāk patērētāju jūs sasniedzat tiešsaistē, jo vairāk iespēju jums ir veikt pārdošanu. Izmantojot interneta vietni pareizi, jūs varat pārdot savus produktus un pakalpojumus visu diennakti. Vietnes saturam jābūt informatīvam un jāpalīdz apmeklētājiem labāk izprast jūsu produktus un pakalpojumus. Viegli uztverama lapas uzbūve Svarīgs […]
Lasīt tālāk
Kāpēc digitālā kampaņa nenes gaidīto rezultātu? B2B jeb “neglītā niša”.
Mūsdienās pieejami neskaitāmi rīki, kas var palīdzēt izveidot digitālo reklāmas kampaņu. Tik pat liels ir pieejamais informācijas daudzums, kas vada un izglīto potenciālo digitālās kampaņas veidotāju. Teju katrs uzņēmējs, vadītājs, menedžeris ir mēģinājis tādu radīt saviem spēkiem. Rezultāti ir bijuši apmierinoši vai ne tik apmierinoši. Tieši B2B ir lielākais izaicinājums digitālajā mārketingā. Ne pa velti […]
Lasīt tālāk
Vai lietotāju pieredzei ir lielāka nozīme nekā pašam produktam vai pakalpojumam?
Pētījumu dati liecina, ka vairāk nekā 80% gadījumos lietotāji apmeklē konkurentu lapu, jo viņus neapmierināja iepriekš skatītās lapas lietojamība, struktūra vai saturs. Tādēļ šodien ikvienam uzņēmumam, veidojot digitālā mārketinga stratēģiju, jākoncentrējās uz lietotāju pieredzes jeb user experiene (UX) uzlabošanu web lapā vai aplikācijā. Bet, kas īsti ir lietotāju pieredze un kāpēc tā ir nepieciešama? Šis termins šodien ir iekarojis lielu […]
Lasīt tālāk
Domēns – lietas, kuras Tu iespējams nezināji!
Šodien tikai ļoti retos gadījumos pastāv tādi uzņēmumi, kuriem nav web lapas ar domēna vārdu. Domēna vārds ir uzņēmuma digitālā vizītkarte, kā arī kalpo kā zīmola identitātes veidotājs, padarot produktu vai pakalpojumu atšķirīgu mūsdienu piesātinātajā tirgū. Tas apstiprina to, ka domēns ir neatņemama biznesa ikdienas sastāvdaļa, kas palīdz veicināt redzamību digitālajā vidē un uzticamību pircēju […]
Lasīt tālāk
Pārdomāts remārketings jūsu biznesam
Trīs noderīgi iemesli kāpēc investēt remārketingā Vai zināji, ka 92% gadījumu, lapas apmeklētāji pamet web lapu pirms pirkuma veikšanas? E-komercijas dati pierāda, ka retos gadījumos lietotājs ir gatavs veikt pirkumu ar pirmo mājas lapas apmeklēšanas reizi. Šādos gadījumos ir liela varbūtība, ka lietotāji apmeklēs pakalpojuma sniedzēja mājas lapu periodiski, rūpīgi izvērtējot piedāvājuma klāstu, pakalpojuma pieejamību konkurentu vidū un tikai pēc tam […]
Lasīt tālāk
Mēs ar Jums sazināsimies
Lūdzu ievadiet vārdu!
Lūdzu ievadiet e-pasta adresi!
Lūdzu ievadiet tālruņa numuru!
Lūdzu ievadiet jautājumu!
Apstiprinu, ka sniegtie dati norādīti pareizi. Piekrītu savu datu apstrādei un uzglabāšanai saskaņā ar LR tiesību normām tādā apmērā, kādā nepieciešams pakalpojuma sniegšanai.
Sūtīt
Paldies! Jūsu pieteikums ir nosūtīts!
Sazinies ar mums, zvanot pa tel.
+371 22011444
vai raksti uz
info@mediaparks.lv
Mēs ar Jums sazināsimies
Lūdzu ievadiet vārdu!
Lūdzu ievadiet e-pasta adresi!
Lūdzu ievadiet tālruņa numuru!
Lūdzu ievadiet jautājumu!
Apstiprinu, ka sniegtie dati norādīti pareizi. Piekrītu savu datu apstrādei un uzglabāšanai saskaņā ar LR tiesību normām tādā apmērā, kādā nepieciešams pakalpojuma sniegšanai.
Sūtīt
Paldies! Jūsu pieteikums ir nosūtīts!
Sazinies ar mums, zvanot pa tel.
+371 22011444
vai raksti uz
info@mediaparks.lv