Kā uzlabot savu mājaslapu ar mākslīgā intelekta palīdzību
Mākslīgais intelekts ir kļuvis par arvien aktuālāku tematu mārketinga pasaulē. Ar mākslīgā intelekta tehnoloģijām var automatizēt uzdevumus, vienkāršot sarežģītus procesus un organizēt milzīgu datu apjomu, kā to darītu īsts mārketinga speciālists, taču ātrāk un precīzāk.
Kad pirmo reizi tika ieviests mākslīgais intelekts, automatizācijas ideja šķita cilvēkresursiem draudīga. Taču tagad tā tiek uzskatīta par iespēju cilvēkiem veikt efektīvāku darbu un pieņemt pamatotākus lēmumus.
Jaunākās mākslīgā intelekta tehnoloģijas var uzlabot un pārveidot uzņēmuma mājaslapu, lai uzlabotu klientu pieredzi un radītu vairāk konversiju. Šeit ir 11 progresīvi veidi, kā izmantot mākslīgo intelektu, lai pilnveidotu sava zīmola mājaslapu.
1. Tīmekļa vietnes izveide
Tīmekļa vietnes projektēšana un izveide ir sarežģīts process – īpaši tiem, kam ir maza pieredze. Par laimi, daudzas populāras mājaslapu platformas tagad izmanto mākslīgā intelekta iespējas, lai atvieglotu vietņu izveidi. Izmantojot šīs tehnoloģiski attīstītās platformas, varat ievadīt dažus pamatdatus, un tiks izveidota pilnībā optimizēta vietne.
Lai gan lielākā daļa lielo uzņēmumu dod priekšroku paši izstrādāt savas lapas, šāda veida rīki bieži vien ir glābiņš maziem vai jaundibinātiem uzņēmumiem.
2. Meklētājprogrammu optimizācija
Ja jūsu mājaslapa netiks rādīta pēc attiecīgajiem meklēšanas pieprasījumiem, ar grūtībām veidosiet sava uzņēmuma datplūsmu. Agrāk SEO bija sava veida noslēpums. Taču tagad, pateicoties mākslīgajam intelektam un mašīnmācībai, mūsdienīgi SEO rīki var ātri identificēt vietnes problēmas un piedāvāt atgriezenisko saiti, lai uzlabotu meklēšanas pozīcijas.
3. Personalizēšana reālajā laikā
Personalizēts mārketings mūsdienās ir prasība. Jūsu klienti ne tikai vēlas personalizētu saturu, viņi to sagaida. Vienīgā problēma ir tā, ka ir laikietilpīgi un dārgi apkopot informāciju par saviem apmeklētājiem un pēc tam piedāvāt viņiem maksimāli pielāgotu un mērķtiecīgu saturu. Tomēr mākslīgais intelekts racionalizē šo procesu un palielina tā mērogu.
Tā vietā, lai mērķētu uz jūsu auditorijas segmentiem, mākslīgais intelekts tagad ļauj jums rūpēties par vienu auditoriju. Padomājiet, cik daudz efektīvāka būtu jūsu vietne, ja varētu sniegt personalizētus ieteikumus, tekstus, piedāvājumus un daudz ko citu. Mākslīgais intelekts padara to iespējamu.
4. Satura veidošana
Satura mārketings ir daudzu mārketinga speciālistu izvēlētā stratēģija, un tam ir pamatots iemesls.
Satura mārketings nodrošina aptuveni trīs reizes vairāk jaunu potenciālo lietotāju un ir ievērojami lētāks nekā ārējā mārketinga taktika. Pateicoties mākslīgajam intelektam, mārketinga speciālistiem tagad ir vairāk informācijas par to, kā cilvēki patērē saturu un mijiedarbojas ar to.
Mākslīgais intelekts var ne tikai noteikt svarīgas satura tendences, bet arī patstāvīgi apkopot nepieciešamos resursus, lai radītu vairāk aktuāla satura.
5. Klientu apkalpošana tiešsaistē
Uz mākslīgo intelektu balstītas sistēmas, piemēram, tērzēšanas roboti un automatizētas lietotāju plūsmas, ir pārveidojušas klientu apkalpošanas pasauli. Šie rīki var analizēt lietotāja jautājumu un sniegt atbildi, pamatojoties uz valodas un uzvedības norādēm.
Pateicoties mākslīgajam intelektam, ir nepieciešams mazāk cilvēkresursu, lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu. Šā iemesla dēļ astoņi no desmit uzņēmumiem jau ir ieviesuši vai plāno ieviest mākslīgo intelektu kā klientu apkalpošanas risinājumu.
6. Satura apkopošana
Jaunākās tehnoloģijas izmanto mašīnmācīšanos, lai analizētu mājaslapas apmeklētāja uzvedību un izveidotu satura bibliotēku, kas atbilst konkrētās personas vēlmēm un vajadzībām. To var izmantot, lai ieteiktu noderīgus rakstus, interesantus produktus un noturētu jūsu auditoriju ilgāk ieinteresētu.
7. Atteikuma prognozēšana
Vai zinājāt, ka jaunu klientu iegūšana izmaksā piecas reizes dārgāk nekā esošo klientu noturēšana? Ir izstrādāts rīks, kas var analizēt mijiedarbību ar klientiem, lai prognozētu un novērstu klientu aizplūšanu.
Izmantojot prognozēšanas analītiku un mašīnmācīšanos, mākslīgais intelekts var palīdzēt jums izstrādāt riska modeli, kas sastāv no signāliem, kuri norāda, cik liela ir varbūtība, ka klients varētu lauzt savas attiecības ar jūsu uzņēmumu. Pēc tam tas var vai nu nosūtīt jums brīdinājumu, vai automātiski piedāvāt risinājumu, lai novērstu klienta aiziešanu.
8. Pieejamība
Mākslīgais intelekts ļauj viegli izveidot pieejamu vietni nedzirdīgiem, vājdzirdīgiem vai vājredzīgiem cilvēkiem. Apsveriet iespēju izmantot uz mākslīgo intelektu balstītu rīku, lai transkribētu videoklipus, nodrošinātu slēptos titrus vai piedāvātu satura audio lasījumus, tādējādi padarot saturu pieejamāku un iekļaujošāku cilvēkiem ar invaliditāti.
9. Datu vākšana
B2B uzņēmumiem tīmekļa vietnes galvenais mērķis ir piesaistīt potenciālos klientus un iegūt kontaktinformāciju. Taču, ja esat strādājis mārketinga jomā, jūs zināt, cik sarežģīti ir panākt, lai apmeklētāji aizpildītu piedāvājumu.
Ja jūsu veidlapa ir pārāk gara, potenciālie klienti zaudēs interesi. Ja veidlapa būs pārāk īsa, jūs palaidīsiet garām svarīgus kvalifikācijas datu punktus.
Mākslīgais intelekts var analizēt jūsu esošo klientu bāzi un noteikt svarīgas tendences un kopīgās iezīmes. Pēc tam jūs varat izmantot šo informāciju, lai optimizētu visu savu vietni vai tikai konkrētas vietnes sadaļas. Optimizācija var ietvert jūsu izmantoto valodu, vietnes plūsmu, attēlus un daudz ko citu.
Tomēr vissvarīgākais ir tas, ka mākslīgo intelektu var izmantot arī liela datu apjoma apstrādei, lai atklātu un ieteiktu potenciālos klientus, pamatojoties uz to, kā cilvēki mijiedarbojas ar jūsu mājaslapu.
10. Teksta/valodas analīze
Ir ļoti svarīgi, ko cilvēki par jūsu uzņēmumu saka tiešsaistē. Par laimi, mākslīgais intelekts var analizēt lielus teksta blokus un ātri noteikt to noskaņojumu. Tas ir noderīgi divu iemeslu dēļ – pirmkārt, tas var palīdzēt jums noteikt, kā cilvēki reaģēs uz jūsu mājaslapu. Vai jūsu teksts ir pārāk agresīvs? Vai pārāk liekulīgs? Mākslīgais intelekts var palīdzēt.
Mākslīgais intelekts var arī ātri noteikt sociālo mediju ierakstu vai klientu atsauksmju noskaņojumu un pievērst tiem jūsu uzmanību. Tas palīdzēs atbildīgajai personai novērst negatīvās atsauksmes un izmantot pozitīvās atsauksmes, lai radītu saturu vai veicinātu zīmola atpazīstamību.
11. Dizains un lietotāja pieredze
Viens no noderīgākajiem mākslīgā intelekta lietojumiem ir dizaina un lietotāja pieredzes optimizācija. Mākslīgais intelekts reāllaikā apkopo uzvedības datus, lai iegūtu izmantojamu atgriezenisko saiti, ko uzņēmumi var izmantot, lai uzlabotu savas vietnes lietotāja pieredzi.
Mākslīgais intelekts novērš minējumus. Visi mākslīgā intelekta rīku un tehnoloģiju pieņemtie lēmumi ir balstīti uz reālu datu analīzi, padarot jūsu mārketingu ne tikai efektīvāku, bet arī stratēģiskāku un mērķtiecīgāku.
Jo vairāk informācijas jums kā mārketinga speciālistam ir par esošajiem klientiem un potenciālajiem klientiem, jo veiksmīgāks būs jūsu darbs. Mākslīgais intelekts atvieglo datu vākšanu un analīzi, ko cilvēki vienkārši nespēj veikt. Robots šajos procesos neaizstāj cilvēku, mākslīgais intelekts vienkārši ļauj mārketinga speciālistiem darīt vairāk no tā, ko viņi vēlas darīt – pārdot!
Mārketinga kampaņa nekad vairs nebūs šāviens tumsā – tā vietā mākslīgais intelekts ļaus katram ziņojumam, kampaņai vai reklāmai būt ļoti mērķtiecīgam, stratēģiskam mārketinga solim.