Google Search – digitālā mārketinga nozarei strauji attīstoties un mainoties, Google Search ierindojas kā viens no efektīvākajiem digitālā mārketinga instrumentiem. Ar pareizu atslēgvārdu izvēli un optimāla reklāmas budžeta uzstādīšanu, Google Searchreklāma palīdzēs ikvienam biznesam kļūt pamanāmam meklēšanas rezultātos, palielinot ne tikai web lapas apmeklētāju skaitu, bet arī ievērojami uzlabojot pārdošanas rezultātus.
Kas ir Google Search un vai man tādu vajag?
Google Search ir ātrākais un salīdzinoši lētākais ceļš pie potenciālā klienta. Google Search ir maksas rīks, kas palīdz nonākt meklētāju augšējās pozīcijās. Google Search ir veids, kā ātri kļūt pamanāmam. Atšķirībā no SEO (Search engine optimization) jeb meklētāja optimizācija, kas prasa laiku un specifiskas zināšanas, lai organiskā veidā nokļūtu meklētāja pirmajās pozīcijās.
Neskatoties, ka tas ir viens no lētākajiem veidiem, kā uzrunāt savu lietotāju, arī tas ar katru brīdi kļūst dārgāks, jo aizvien vairāk mājas lapu turētāju izprot šo piedāvājumu un aizvien vairāk to lieto. Google ir plaukstošs bizness, kas attiecīgi palielina cenu atbilstoši pieprasījumam. Jo populārāka nozare, jo dārgāk būs reklamēties izmantojot Google Search! Lai izmaksas optimizētu un nepārmaksātu pa tukšo, būtiski saprast, kas ir tie atslēgvārdi pēc kā mans potenciālais klients mani meklē! Ne vienmēr īsākais un populārākais vārds būs efektīvākais! Jo kodolīgāks vārds, jo tas būs populārāks un dārgāks, bet nenozīmē, ka efektīvāks! Šādos gadījumos uzņēmējam palīgā var nākt pats Google, kas palīdz automātiski atlasīt atbilstošākos atslēgvārdus, bet jāatzīst, ka tas efektīvi strādā angļu valodā, bet ne vienmēr latviešu valodā. Tādēļ ir vērts apsvērt un izmantot speciālista palīdzību, kas var Jūsu izmaksas ļoti būtiski samazināt ilgtermiņā.