SM jeb satura mārketings
Kas ir satura mārketings?
Arvien biežāk dzirdam mārketinga un pārdošanas speciālistu vidū, ka saturs ir karalis. To pierāda kaut vai tas, ka, veidojot blogu, mazie uzņēmumi saņem par 126% vairāk leads jeb potenciālo interesentu produktam vai pakalpojumam nekā tie uzņēmumi, kuriem blogs nav iekļauts web lapā. Oriģināls, uz lietotāju orientēts satura mārketings ir potenciālo klientu attiecību veicinātājs, kā arī konversiju īstenotājs, palielinot rādītājus vismaz par 6 reizēm vairāk!
MediaParks piedāvā plašu satura mārketinga pakalpojuma klāstu, veidojot katram klientam individuālu un unikālu saturu, veicot lapas satura korekciju, bloga, vlogu un podkāstu veidošanu, satura popularizēšanu ar reklāmu palīdzību, aptauju veikšanu un sociālo kontu uzturēšanu Tavam uzņēmumam! Apzinoties vizuālā satura nozīmi potenciālo pircēju piesaistē, MediaParks komanda piedāvā kvalitatīva grafiskā satura veidošanu mājas lapai vai sociālajiem tīkliem, iekļaujot dažāda veida attēlu, ilustrāciju, video un animāciju veidošanu.
Vai satura veidošanu var uzticēt ārējam resursam?
Vai šis būs tieši Jūsu uzņēmumam pareizākais risinājums, uz šo jautājumu mēs viennozīmīgi atbildēt nevarēsim. Bet, ja ar saviem spēkiem uzņēmums nespēj radīt kvalitatīvu saturu, tad izmantot ārējo resursu ir ļoti optimāls risinājums. Sadarbības iespējas var būt ļoti dažādas, tas var būt vienreizējs darbs, piemēram, satura veidošana mājas lapai, kā tekstu sagatavošana, attēlu atlase un apstrāde. Un tas var būt balstīts uz regulāru sadarbību, piemēram, satura veidošana sociālajiem tīkliem vai regulāru bloga rakstu veidošana.
Protams, savs iekšējais cilvēks, kurš ir “iekšā” produktā vai pakalpojumā, ir neaizstājams satura mārketinga jautājumā, bet ne visi uzņēmumi var algot šādu cilvēku. Arī amatu apvienošanas kārtībā parasti šis nestrādā. Satura veidotājam ir jābūt savam īpašajam talantam – saskatīt to būtiskāko un to izcelt!
Nereti cilvēks, kurš uz konkrēto pakalpojumu skatās no malas, var ieņemt klienta lomu un parādīt attiecīgo produktu vai pakalpojumu no klienta skata punkta, attiecīgi klientam to padarot saprotamāku.
Kas ir satura audits un satura mārketings? Vai man tāds nepieciešams?
Satura audits ir kā jebkurš audits, kad tiek iesaistīts konkrēts speciālists, kurš izanalizē konkrētā satura atbilstību.
- satura atbilstība nozarei, produktam vai pakalpojumam. Vai tas ir saprotams no lietotāja viedokļa?
- satura atbilsība SEO prasībām. Vai ir pietiekami izmantoti atslēgvārdi?
- vizuālā satura analīze, atbilstība un kvalitāte.
Šie un citi aspekti ir būtiski kvalitatīva satura veidošanā.
Cik maksā kvalitatīva satura veidošana?
Satura veidošanas cena atkarīga no apjoma, pieejamās informācijas, nozares sarežģītības. Atsūtiet mums savu jautājumu ar vajadzību pēc satura – mēs sniegsim Jums detalizētu aprēķinu.